CallMe multi 1083/83

Zařízení na přesměrování hovorů pro více uživatelů v systému 2Voice 1083. Přesměruje hovory ze vstupního panelu na mobilní telefon nebo tablet. Na mobilním zařízení musí být nainstalována aplikace CallMe (k dispozici pro Android a iOS). Na zařízení pro přesměrování hovorů s více uživateli (1083/83) je třeba připojení k internetu. Každé zařízení 1083/83 může spravovat až 127 účastníků. Více zařízení je možné spravovat v jedné stoupačce, např. pro každé rozhraní stoupačky 1083/53 (2 stoupačky), 1083/50 (4 stoupačky) nebo 1083/59 (2 stoupačky) Gateway IPerCom je třeba jedno zařízení 1083/83 a postupné zvyšování počtu bytů o 127 až 254 … 381 … Zařízení na přesměrování hovorů je centrálně a vzdáleně spravováno pomocí softwaru CallMe Manager. To zajišťuje, že správce budovy může přidávat a mazat uživatele. Je to tedy zcela externí instalace t.j. nemusíte vstupovat do bytu.

Vlastnosti:

  • Montáž na na DIN lištu (8 modulů)
  • Rozměry: 140 x 90 x 60 mm
  • Žádné licence
  • Zcela externí instalace t.j. nemusíte vstupovat do bytu
  • WiFi připojení a konektor RJ45 pro bezdrátové nebo kabelové připojení
  • Až 127 apartmánů na zařízení
  • Centrální správa pomocí softwaru CallMe Manager (zdarma)
  • Napájení je součástí balení
  • Správce (hlavní) může sdílet až 4 mobilní zařízení na byt
  • Aplikace CallMe ke stažení zdarma k dispozici pro Android a iOS